«Νέα» πλατεία στο χωριό..άσε δεν θα πάρω….

Χαζεύοντας σήμερα φωτογραφίες απο το χωριό μου ήρθε η ιδέα να γράψω ενα αρθρο για την νέα πλατεία στο χωριό.Hθελα απο καιρό να το γράψω αλλα περίμενα πρώτα να περάσει το καλοκαίρι,να δω αν θα γίνει και με τα δέντρα που υποτιθεται οτι θα φυτεύαν.Απο ότι άκουσα(φήμες λένε οτι δεν υπάρχουν λεφτά για τα δέντρα…)και ότι θα φυτέψει ο σ’υλλογος.Πολυ καλη κίνηση θα έλεγα αλλά τόσα λεφτά για αυτη την πλατεία και δεν εμείναν  λεφτά για δέντρα??ούτε για παγκάκια έμειναν τελικά όυτε για φώτα??.Εβλεπες φέτος παιδάκια  να παίζουν στις κούνιες και τις μαμάδες να μην έχουν που να καθήσουν μέσα στον ήλιο,χωρίς ένα δέντρο.Θα συμφωνήσω ότι ο μεγάλος πλάτανος κάηκε..τα μικρα τα πλατάνια στις άκρες γιατι τα κόψανε???σε ποιο άλλο χωριό της Ελλάδας κόβουν έτσι τα δέντρα???Σαν νέος καθόμουν στα σκαλιά της παλιάς πλατείας τα βράδυα  του καλοκαιριου.Σημείο συνάντησης για όλους.Και φέτος έβλεπα παιδιά,νέους, να μην έχουν  ένα «στέκι».Οσο για την βρύση,εκεί και αν είναι έγκλημα που την χαλάσανε.Κάποιος έβαλε προσωπική εργασία να φτιάξει κάτι για το χωριό,όμορφο,διαχρονικό και σήμα κατατεθέν για κάθε  ορεινό χωριό.Ισως δεν ταίριαζε στην εικόνα της νέας» σύγχρονης» πλατείας των μεγάλων εκδηλώσεων.Πάει και αυτό.Δεν ήμουν και δεν είμαι αρνητικός στο να μην γίνει πλατεία καινούργια..αλλά είμαι τελείως αρνητικός σε αυτό που έγινε,μία πλατεία Συντάγματος  σε ένα χωριό που δεν ταιρίαζει καθόλου.Μια πλατεία  για να την χρησιμοποιούμε μόνο γιεκδηλώσεις.Μακάρι να προχωρήσουν τα δέντρα και η φωταγώγηση αλλά εγώ θα προτιμώ την παλιά πλατεία.Ελπιζω αρκετοί  και απο εσάς!!

Advertisements

17 Σχόλια

  1. Posted by anthi on 06/10/2011 at 10:08

    Δεν μπορω να γραψω κατι παραπανω κ ουτε να κατηγορησω κανεναν…Κ εγω χαλαστηκα πολύ που εκαναν ετσι την πλατεία. Μπορεί να μενω στην Αθήνα , να μην εχω επαφές με σχεδόν κανέναν από το χωριο για τουσ χ,ψ λόγους αλλα ο Θύαμος είναι το χωριο μου οπως κ να το κανουμε..Δυστυχως δεν μπορω να προσφερω τιποτα για το συγκεκριμενο 8εμα… Και η βρυση και ο πλάτανος ηταν το σημα κατατεθεν για τον Θυαμο…Τωρα δεν υπαρχει κανενα ”αξιοθεατο” στο χωριο αυτο!! Και απορω αν 8α κανουν κατι….8α τουσ χαλαγε η εικονα της συγκεκριμενης καινουριας πλατειας με την βρυση και τον πλατανο μαζι? ..προφανως ονειρευοντουσαν πλατεια τυπου Κηφισιας ή Παλαιού Ψυχικού….αλλά οποιοσ 8ελει τα πολλα χανει και τα λιγα λενε…τι να πω…Θα ηθελα πολυ να δω τους νέους να δραστηριοποιηθουν στα θεματα του χωριου αλλα το ξερω απο πρωτο χερι πως δεν προκειται κανεις να χαλασει την ζαχαρενια του για κατι τετοιο….και ας ελπισω οταν ολοκληρω8ει η πλατεια να ειναι αξιολογη….

    Απάντηση

    • Ανθή αυτό το «δεν μπορώ να κατηγορήσω κανέναν» είναι το ζήτημα στον Θύαμο-είναι δεδομένο πως θεωρητικά υπεύθυνοι είναι αυτοί που,έχοντας θεσμικό ρόλο,παίρνουν τις αποφάσεις,έτσι δεν είναι? Άσχετα αν πάντα επηρεάζονται από κάπου,η ευθύνη ανήκει σε αυτούς. Από εκεί και μετά επειδή για εμένα τουλάχιστο η εποχή της αδράνειας θέλω να μείνει πίσω,πέρα από την συνέχιση της προσπάθειας με την ομάδα basket και την ανάπτυξη των ακαδημιών,ξεκίνησα ήδη επαφές για να μεταφέρω έναν πλάτανο στην πλατεία,αναμένω απλά την απάντηση του Δήμου για να προχωρήσω. Στη συνέχεια και κυρίως μέσω του IBC θα προσπαθήσω με τους συνεργάτες μου να κάνουμε το καλύτερο,χωρίς πολιτικές βλέψεις και οικονομικά οφέλη…

      Απάντηση

      • Posted by anthi on 06/10/2011 at 11:31

        Σίγουρα είναι υπεύθυνοι αυτοί που εχουν τον θεσμικο ρόλο στο χωριο…Αλλά είναι δύσκολη η θέση μου να τους κρίνω…Αν βγεις ονομαστικα κ κανεις κατι τετοιο, απλα 8α απορριφ8εις. Αυτοί που θέλουν να μεινει πισω η εποχη της αδρανειας Μπαμπη είναι μετρημενοι στα δάχτυλα…Πολύ δύσκολο αυτοι »λιγοι» να καταφερουν κατι…Γιατι πάντα τους σταματάνε οι »πολλοί»!!!! ΔΕν μπορώ να πως δεν εχεισ καταφερει πολλά με την ομαδα μπασκετ!!!Θα ηταν αδικο αν ελεγα κατι τετοιο κ ευτυχως που υπηρχε καποιοσ, στην προκειμενη περιπτωση εσυ!Ελπίζω να κάνεις πολλά κ στα προβληματα του χωριου…!! Μπορεί να μην εχεις βλέψεις στα πολιτικα και οικονομικα οφελη αλλά σίγουρα 8α εχεις κατι καλύτερο απο τισ προσπα8ειες αυτες.! Εμένα προσωπικά , η δικη μου γνωμη πάντα, μου φαινεται γελοίο καποιος να κανει ενεργειες για τον τοπο του μονο και μονο για οικονομικό ή επαγγελματικό ή πολιτικό οφελος….Αν οντως τον ποναει τον τοπο του…

    • Posted by Μπάμπης Κόπανος on 06/10/2011 at 18:38

      Απλά η ιδιοτέλεια είναι χαρακτηριστικό της φυλής μας και όχι μόνο ημών των Βαλτινών…γι` αυτό και φτάσαμε εδώ που φτάσαμε σαν χώρα…έχεις δίκιο,είναι γελοίο,αλλά συμβαίνει…Πάντως εγώ ελπίζω ακόμα,γιατί πιστεύω πως η δική σου ηλικιακή ομάδα,του Σεραφείμ,του Μάρκου και των άλλων παιδιών της ηλικίας σας θα αλλάξει την κοινωνία μας προς το καλύτερο,εμείς οι 35άρηδες+ είμαστε μια χαμένη ιστορία για πολλούς και διάφορους λόγους…Ας ελπίσουμε να φιλοτιμηθούν να μου απαντήσουν από τον Δήμο,για να μην φανώ κι εγώ ανακόλουθος.

      Απάντηση

      • Posted by anthi on 07/10/2011 at 20:01

        Η αληθεια ειναι πως αν δεν κανει κατι τωρα η δικη μου γενια κ η γενια του Σεραφειμ κ των υπολοιπων αποτελεσμα δεν θα υπαρξει….Αλλά υπάρχει ένα »αλλά» που κρυβει διαφορα πραγματα Μπαμπη…Μακαρι να σου απαντησουν και να υπαρξει μια εξελιξη σ αυτο το χωριο ικανοποιητικη για ολουσ…

      • …Από τον Δήμο ο αρμόδιος αντιδήμαρχος απήντησε πως ΔΕΝ μπορούν να δώσουν την ανάλογη άδεια διότι η πλατεία δεν παρεδόθη ακόμη από τον εργολάβο….

  2. Posted by Ανώνυμος on 06/10/2011 at 10:06

    Δεν μπορω να γραψω κατι παραπανω κ ουτε να κατηγορησω κανεναν…Κ εγω χαλαστηκα πολύ που εκαναν ετσι την πλατεία. Μπορεί να μενω στην Αθήνα , να μην εχω επαφές με σχεδόν κανέναν από το χωριο για τουσ χ,ψ λόγους αλλα ο Θύαμος είναι το χωριο μου οπως κ να το κανουμε..Δυστυχως δεν μπορω να προσφερω τιποτα για το συγκεκριμενο 8εμα… Και η βρυση και ο πλάτανος ηταν το σημα κατατεθεν για τον Θυαμο…Τωρα δεν υπαρχει κανενα »αξιοθεατο» στο χωριο αυτο!! Και απορω αν 8α κανουν κατι….8α τουσ χαλαγε η εικονα της συγκεκριμενης καινουριας πλατειας με την βρυση και τον πλατανο μαζι? ..προφανως ονειρευοντουσαν πλατεια τυπου Κηφισιας ή Παλαιού Ψυχικού….αλλά οποιοσ 8ελει τα πολλα χανει και τα λιγα λενε…τι να πω…Θα ηθελα πολυ να δω τους νέους να δραστηριοποιηθουν στα θεματα του χωριου αλλα το ξερω απο πρωτο χερι πως δεν προκειται κανεις να χαλασει την ζαχαρενια του για κατι τετοιο….και ας ελπισω οταν ολοκληρω8ει η πλατεια να ειναι αξιολογη….

    Απάντηση

  3. Κι αν φωτογραφίζεις εμένα στα περί «κρυπτού»,όχι,φίλε,δεν κρύβομαι,ρώτα αυτούς που ξέρουν…για τα περί ξύλινης γλώσσας μιλώ γενικότερα,όλοι τη χρησιμοποιούν…μου είπες πως δεν το διέγραψες εσύ και είμαι σίγουρος γι `αυτό,είναι άδική η προσωπική μου επίθεση,δεν μου φταις εσύ αλλά η αδιαφορία που βιώνω…ας γίνει αυτή η συζήτηση η απαρχή για κάτι καλό:Λοιπόν,ξεκινάω ψάχνοντας τον τρόπο να μεταφερθεί ένας πλάτανος στην πλατεία με δικά μου έξοδα,ας βρούμε τον τρόπο κάποια στιγμή να βρεθούμε όλοι μαζί για να καταστρώσουμε ένα πλάνο δράσης για κάνουμε καλύτερο το μέλλον στο χωριό μας.

    Απάντηση

    • Posted by markos on 01/10/2011 at 08:33

      ΜΠΑΜΠΗ ΜΟΥ..ΞΕΧΑΣΕ ΤΟ, ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΔΡΑΣΗΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΩΡΙΟ…
      ΑΣ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΟΥΜΕ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ 4-5 ΑΤΟΜΩΝ ΑΠΑΛΛΑΓΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΕΣ ,ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ,ΚΑΙ ΜΕ ΠΥΓΜΗ , ΑΣ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΜΟΝΗ ΤΗΣ..

      Απάντηση

      • Posted by Μπάμπης Κόπανος on 01/10/2011 at 15:33

        Μάρκο συμφωνώ, είναι η μόνη λύση τελικά…

  4. Σεραφείμ η ομάδα basket έδειξε το δρόμο και το ξέρεις. Είναι η μοναδική ομάδα του Ινάχου που ξέφυγε από τα σύνορα του Νομού κι έφτασε να αγωνίζεται σε όλη τη Δυτική Ελλάδα,από το Αντίρριο ως την Κέρκυρα,δείχνοντας τί μπορούμε να καταφέρουμε αν έχουμε σωστό πλάνο,θέληση,ικανότητες σε ένα βαθμό και τίμια οικονομική διαχείρηση. Ο ΙΝΑΧΟΣ ΑΟΚ (και σ`ευχαριστώ για τη βοήθειά σου να γίνει γνωστό αυτό) είναι ο Σύλλογος που έκανε ιστοσελίδα πρώτος!!! από τους Αθλητικούς Συλλόγους του Νομού,πριν και τον Παναιτωλικό,από το 2000(και σε λίγες μέρες το http://www.inahos.com επιστρέφει ανανεωμένο).Ξέρεις πόσες κόντρες αντιμετωπίσαμε? Ξέρεις πως πριν μερικά χρόνια,σε κορυφαίο για τα δεδομένα της περιοχής τουρνουά,που ο Θύαμος πήρε την πρώτη θέση ανάμεσα στα χωριά της περιοχής,ήταν μαζεμένοι πάνω από 10 έξυπνοι Θυαμιώτες έξω από τις γραμμές του γηπέδου για να πετάξουν αυγά αν χάναμε? Άκουσες κανέναν να αναφέρεται σε αυτή την όμορφη περιπέτεια με καλά λόγια από τους παραμένοντες στο χωριό?Και δεν αναφέρομαι στην ελπιδοφόρα νέα γενιά,αλλά στη δική μου ,ανύπαρκτη γενιά, Σεραφείμ. Γιατί,ξέρεις ποιά είναι τα κριτήριά μας και τα κίνητρα για να ασχοληθούμε με τα κοινά? Αποκλειστικά το ίδιον όφελος,οικονομικό ή κανένας διορισμός…Διαφωνείς?Πες μου ΕΝΑ πρόσωπο χωρίς αυτά τα χαρακτηριστικά,ΕΝΑ… Ξέρεις το παρασκήνιο υποψηφιοτήτων στις τελευταίες εκλογές? Αν θέλεις να το συζητήσουμε από κοντά.Γιατί σ`εμένα αρέσουν οι πρωτοβουλίες του αγωνιστή πραγματικά με το «15» για την εξέλιξη του «Ινάχου ΑΟΚ»,αλλά εμένα που βαδίζω σιγά σιγά για τα 40 με πονάει περισσότερο από όλα η συνολική εικόνα του χωριού και το επίπεδο ζωής για τα νέα παιδιά,εκεί πρέπει να εστιάσουμε…

    Απάντηση

  5. Posted by Ser on 29/09/2011 at 20:08

    δεν προκειται να διαγραψω τπτ γιατι δεν ειναι δικό μου το blog.Ο καθένας μπορεί αν γράψει εδω μέσα,το έχω πει πολλές φορές-άλλο που δεν το κάνει κανείς.Δεν μου χαλάς κανένα πολιτκό μέλλον.Εγω γουστάρω να ασχολουμε με τα κοινά και δεν κρύβομαι, ούτε θα κρύβομαι.Δεν αγχώνομαι για κανέναν,πραγματικά.Ουτε έχω ξύλινη γλώσσα.Θέλω να βρίσκουμε λύσεις για να κάνουμε όμορφο το χωριό.ο Καθένας όπως μπορει και απο την θέση του ο καθένας με τον τρόπο του.Εμείς θα δώσουμε το παράδειγμα.Εγω, εσύ,εμείς.Το κάνουμε και θα το κάνουμε.Εσυ με την ομάδα μπάσκετ που το παλεύεις,εμείς απο εδω με τις απόψεις μας και τις διαφωνίες μας.Σαν χωριό ποτέ δεν ήμασταν μαζί και ομως μπορούμε σαν νέοι.Και εσυ το θές και όλοι μας.Και περιμενω και άλλα σχόλια απο όλους …οχι μόνο like στο facebook…

    Απάντηση

  6. Posted by Μπάμπης Κόπανος on 29/09/2011 at 19:05

    Τί λες τώρα Σεραφείμ,ας μάθουμε πρώτα τα παιδιά μας να μην πετάνε σκουπίδια στο δρόμο, να μη βάζουνε φωτιά στα δέντρα(και ειδικά στον… πλάτανο της πλατείας αναφέρομαι) και μετά ας τα οδηγήσουμε στη δεντροφύτευση,αρκεί να δούμε ποιός θα δώσει το παράδειγμα-ειλικρινά πάντως δεν σε καταλαβαίνω όταν θέλεις απλά να γενικολογείς χωρίς να θίγεις πρόσωπα και καταστάσεις.Κατηγόρησα πρώτα εμένα και όσους απέχουμε,μην αγχώνεσαι,δεν θα σου χαλάσω το πολιτικό σου μέλλον-απλά με κάνεις κι εσύ να σκέφτομαι αν αξίζει που μπήκα στον κόπο να ασχοληθώ.Έγραψα κάτι χτες και πήρα mail από το FB ότι το post μου διαγράφηκε/κατηγορήθηκε ως μή πολιτικά ορθό-αναπιθύμητο,σε ρώτησα αν το έκανες εσύ και δεν απάντησες,αν το έκανες απλά λυπάμαι.Αναφέρθηκα λοιπόν γενικά και είπα πως είμαστε συνυπεύθυνοι όλοι,ο καθένας με τον τρόπο του,ποιόν σου κατηγόρησα και αγχώθηκες?Εγώ και όσοι απέχουμε,τα μέλη των Τ.Σ. που είναι ανύπαρκτοι (ας μου ζητήσουν τον λόγο να τους πω γιατί),πρόεδροι και μέλη Συλλόγων και παρα Συλλόγων που δεν ξέρω τον λόγο ύπαρξής τους και όσοι ειδικά έχουν οικονομικά οφέλη από έργα κοινού ενδιαφέροντος. Μάλλον δουλευόμαστε με τα ευχολόγια περί ατομικών ενεργειών κοινού ενδιαφέροντος,εγώ δεν έμαθα να μιλάω την ξύλινη γλώσσα των πολιτικών.Πάντως διαπιστώνω πως ίσως είναι καλύτερα που δεν ασχολούμαι,να μην σας χαλάω και την δομημένη σας πολιτική ορθότητα …(σβήστο ελέυθερα αν θες)…

    Απάντηση

  7. Posted by Ser on 29/09/2011 at 15:34

    οπως τα λέτε παιδιά.Επειδή δεν μπορούμε όμως να γυρίσουμε το χρόνο πίσω τουλαχιστον να βρούμε τρόπους να την κάνουμε πιο όμορφη την πλατεία.Θα μπορούσε για παραδειγμα να πάνε τ παιδιά του δημοτικού μας και να φυτέψουν δέντρα.Το κα΄θενα το δικό του.Ετσι θα συμβάλουν και αυτά στο χωριό και σίγουρα θα τα προσέχουν περισσότερο επειδή θα είναι δικά τους και θα έχουν να θυμούνται όταν μεγαλώσουν.Δέντρα που μπορούν να ευδοκιμήσουν στην περιοχή μας και όχι να τα ξυλώσουμε σε δέκα χρόνια…Δεν έχει νόημα να κατηγορούμε,ούτως η άλλως εκλογές γίνονται,ο καθένας άξιος της μοίρας του,αλλα΄εμείς σαν νέοι έχουμε λόγο και με δικές μας ενέργειες,αυθόρμητες, και προτάσεις μπορούμε να αλλάξουμε λίγο την εικόνα ως προς το καλύτερο…..Περιμένω και απο άλλους σχόλια…γιατί συνέχεια βλέπω να διαμαρτύρονται πολλοί χωρίς όμως να συμμετέχουν..

    Απάντηση

  8. Posted by markos on 27/09/2011 at 21:50

    ..ΕΠΕΙΔΗ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΤΑ ΠΡΟΛΑΒΑΜΕ..ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΕΚ ΝΕΟΥ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΘΛΙΑ ΝΕΑ ΕΙΚΟΝΑ..ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΑΜΕΣΗ ΔΕΝΔΡΟΦΥΤΕΥΣΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΞΕΓΕΛΑΣΟΥΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.

    Απάντηση

  9. Posted by markos on 27/09/2011 at 21:46

    ΤΑ ΩΡΑΙΑΙΟΤΕΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ ΤΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ Η ΦΥΣΗ ΑΠΛΟΧΕΡΑ…ΗΛΙΟ…ΝΕΡΟ..ΔΕΝΤΡΑ…ΕΜΕΙΣ ΣΤΟΝ ΘΥΑΜΟ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΜΕ ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΥΣ ΣΟΦΟΥΣ ΝΑ ΜΑΣ ΣΤΕΡΗΣΟΥΝ ΕΝΑΝ ΥΠΕΡΟΧΟ ΠΛΑΤΑΝΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΣΕ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΓΙΑ ΧΡΟΝΙΑ,ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΕΤΡΙΝΗ ΒΡΥΣΗ ΠΟΥ ΣΤΟΛΙΖΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ..ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΧΩΡΙΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΠΑΛΙΟ..ΟΧΙ BETON ΚΑΙ ΑΣΠΡΕΣ ΠΛΑΚΕΣ.ΝΟΜΙΖΩ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΧΩΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ «ΒΛΑΚΕΣ» ΠΟΥ ΠΡΟΣΕΧΟΥΝ ΚΑΘΕ ΤΙ ΠΑΛΙΟ ..ΕΔΩ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΝ ΑΛΛΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ…ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΙΟ..ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΩ..

    Απάντηση

  10. Posted by Babis on 27/09/2011 at 19:36

    Σεραφείμ άγγιξες ευαίσθητες χορδές τώρα…είχα αποφασίσει να μην μιλήσω,γιατί αν το κάνω μπορεί να γίνω επικίνδυνος…(για όσους καταλαβαίνουν…)…έχω προτιμήσει τα τελευταία χρόνια να απέχω για να μην χαλιέμαι άλλο,γιατί απελπίστηκα με όσα έβλεπα…αλλά πάει πλέον,έχω φτάσει στα όριά μου και δεν κρατιέμαι άλλο…θα μου πεις τί είναι προτιμότερο,να απέχεις ή να παλεύεις για το κοινό καλό,δεν ξέρω τί να σου πω,πιό κοινό και πιό καλό σε ένα χωριό που βγάζει τα μάτια του εδώ και δεκαετίες,σε ένα χωριό που το μόνο θετικό είστε εσείς που είστε μακριά και το πονάτε περισσότερο από εμάς τους εθελοτυφλούντες,που βλέπετε διαφορετικά τα πράγματα από εμάς που δεν βλέπουμε πέρα από τη μύτη μας…βιβλίο θα μπορούσα να γράψω ΚΑΙ για το θέμα της πλατείας,όπως και για το κλειστό γήπεδο,όπως και για πολλά άλλα…νιώθω τύψεις πλέον που προτίμησα την αποχή,ξεκινάω το πρωί για να πάω για δουλειά και δεν έχω καμία διάθεση να δω την πλατεία,με πονάει το θέαμα…με πονάει και ο πλάτανος που λείπει και που βάλανε φωτιά τα μικρά (ΜΕ ή χωρίς οδηγίες?),με πονάει και η βρύση που λείπει και που έφτιαξε με τα χέρια του ο πατέρας μου πριν 25 χρόνια,με πονάει που αφήσαμε να κάνουν κουμάντο στο χωριό μας οι ανύπαρκτοι καιν τα λαμόγια,αλλά εκεί οδηγεί η τεχνητή ή μη λειψανδρία…

    Απάντηση

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: